Smluvní podmínky platné pro školní rok 2024/25 ("Provozní řád a podmínky vyučování 2024/25")
Registrací do programu a úhradou členského poplatku souhlasí žák, resp. zákonný zástupce s těmito smluvními podmínkami,
které tvoří závaznou smlouvu mezi Vámi v roli "žáka" a Hudba dětem, z.s. v roli "provozovatele" na školní rok 2024/25.
1. VZNIK A ÚHRADA ČLENSTVÍ:
a) Členství vzniká registrací žáka do zvoleného programu/oboru společně s úhradou příslušného poplatku a je zahájeno na počátku daného období, shodného s pololetím školního roku. Poslední den tohoto období pak zaniká. Pololetní poplatek pro stávající žáky je splatný dle vystavené výzvy k úhradě (u nových žáků zpravidla do 1 týdne od zahájení docházky nebo absolvování ukázkové lekce, u pokračujících žáků do 2 týdnů od zápisu do programu v rámci pokračujícího stupně daného oboru).
b) U předškolních oborů ROB a PKH je možné před zahájením docházky požádat o tzv. "zkrácené členství", jehož cena se vypočítává podle počtu objednaných lekcí programu (sazba této jednorázové lekce činí 350,- Kč /lekci). V jednorázové sazbě lze objednat všechny zbývající lekce v daném pololetí anebo všechny lekce v uvažovaném měsíci. Ostatní obory tuto možnost nenabízí.
c) Členský poplatek je za všech okolností nevratný, ale u předškolních oborů ROB a PKH je možné ze závažných důvodů členství přerušit písemnou žádostí zaslanou na info@yamahakurzy.cz a požádat o storno lekcí budoucích a též o zpětné storno 3 a více po sobě jdoucích řádně omluvených lekcí v měsíci, kdy je žádost podána (tzn. nejpozději 24 hodin před koncem měsíce, kterého se týkají). Nepravidelně omluvené absence jsou ze storna vyloučeny. V případě zkrácení/přerušení kurzu je žákovi cena členství přepočítána dle sazby jednorázové lekce za všechny proběhlé lekce (s výjimkou těch, za které je uplatněno řádné storno) a přeplatek převeden na slevu pro budoucí období. Slevu nelze vyplatit a má platnost 1 rok. Žádost musí obsahovat jméno a příjmení žáka, název zvoleného programu a kontakt na rodiče. Ostatní obory možnost storna nenabízí.
2. ČLENSKÁ PRÁVA A POVINNOSTI, KTERÁ PŘÍSLUŠÍ VŠEM ČLENŮM:
a) Člen je oprávněn účastnit se výuky zvoleného programu, zpravidla v rozsahu 1 lekce týdně, a to v pravidelných termínech dle své rezervace, a to po dobu platnosti jeho členství, v celkovém rozsahu 16 lekcí/pololetí.
b) Výuka probíhá prezenčním nebo distančním způsobem a během školních prázdnin i státních svátků se nekoná. Přehled lekcí má každý člen ve svém uživatelském účtu. V případě, že dojde k přesunu některé z plánovaných lekcí, obdrží člen (zákonný zástupce) tzv. "info sms" o této skutečnosti. Zprávy s připomenutím prázdnin a plánované výluky vyučování nerozesíláme.
c) Do výuky má přístup pouze zapsaný člen daného programu + jedna dospělá osoba jako doprovod. V předškolních oborech ROB a PKH je možná též přítomnost sourozence ve věku do 1 roku za předpokladu, že sedí mimo pracovní kruh, do výuky se nezapojujie a neruší ostatní, nebo i starší sourozenec, pokud je také naším členem. Účast dalších osob musí být odsouhlasena vyučujícím.
d) Pokud je to organizačně a kapacitně možné, má člen možnost náhrady všech zmeškaných lekcí v daném pololetí. Tuto možnost má za předpokladu, že byly zmeškané lekce včas a řádně omluveny (nejpozději den předem) prostřednictvím uživatelského účtu v náhradovém systému Auksys, kde se i přihlašuje na náhradní lekce dle svého zájmu. Náhrady nelze vymáhat, či za ně požadovat kompenzace a nepřevádějí se do dalšího období.
e) Člen výslovně souhlasí s převedením výuky do distanční formy, pokud není možné realizovat prezenční výuku a bere na vědomí, že distanční forma výuky není důvodem pro uznání storna.
f) Během návštěvy výukových prostor je člen, resp. jeho zákonný zástupce, plně zodpovědný za zdraví své i svých dětí
a zavazuje se nahradit případnou škodu vzniklou vlastním zaviněním na zařízení i vybavení. Člen i jeho doprovod je povinen se řídit provozním řádem učeben a dodržovat nařízená bezpečností a hygienická pravidla.
g) Člen, resp. jeho zákonný zástupce (vč. doprovodu), souhlasí s pořízením a uveřejněním fotografií a videozáznamů z výuky i akcí pořádaných spolkem na webu, soc. sítích a v dalších propagačních materiálech spolku. Tento souhlas může kdykoliv odvolat písemnou formou.
h) Dále je člen oprávněn být informován o činnosti spolku, účastnit se akcí spolku podle podmínek stanovených pro jednotlivé akce a má právo uplatňovat své názory či předkládat podněty k činnosti spolku.
i) Každý člen má také právo kdykoliv ukončit své členství, a to i bez udání důvodu. Při ukončení členství nevzniká nárok na vrácení již uhrazeného členského poplatku nebo jeho části.
3. PRÁVA A POVINNOSTI SPOLKU:
a) Spolek jako provozovatel hudebních programů "Yamaha Music School" garantuje členovi 16 lekcí za školní pololetí.
b) Plánovaná výuka, která by se nekonala z důvodů na straně provozovatele (např. nemoc lektora či výpadek učebny), bude do garantovaného počtu lekcí nahrazena. Náhradní výuku je provozovatel oprávněn konat i v jiných termínech či prostorách ve stejné nebo blízké lokalitě, popřípadě distanční formou, s čímž obě strany výslovně souhlasí.
c) Mimořádné změny týkající se výuky budou nejpozději 1 den předem oznámeny na webových stránkách www.yamahakurzy.cz, a v rámci možností také formou "info sms" na telefonní číslo uvedené uvedené v registraci člena.
d) V případě podezření na nemoc ohrožující zdraví ostatních, si spolek vyhrazuje právo vykázat nemocnou osobu z výuky.
e) Spolkem pověřená osoba (lektor, pracovník na infolince) seznámí členy s originálními vyučovacími materiály pro daný program a zajistí členům možnost jejich zakoupení. Tyto materiály podléhají autorským právům a není povoleno je dále kopírovat a šířit.
f) Spolek zpracovává a uchovává osobní údaje členů v souvislosti s pořádáním programů, provozem webových stránek
a v souvislosti s další doplňkovou činností. Spolek, jakožto správce osobních údajů se zavazuje, že bude tyto osobní údaje uchovávat a zpracovávat v souladu s platnými a účinnými právními předpisy.