Jsme rádi, že jste se rozhodli pro programy Yamaha Music School. Vynasnažíme se Vám nabídnout komfortní zázemí a profesionální výuku. Pro oboustrannou spokojenost je třeba odsouhlasit a respektovat smluvní podmínky.

Provozní řád a podmínky vyučování 2025/26

Zápisem do programu souhlasí žák, resp. zákonný zástupce s těmito smluvními podmínkami, které tvoří závaznou smlouvu mezi Vámi v roli "žáka" a Hudba dětem, z.s. v roli "provozovatele" na školní rok 2025/26.

1. VZNIK ČLENSTVÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY:

a) Členství́ vzniká registrací žáka do zvoleného programu/oboru společně s úhradou příslušného poplatku a je zahájeno na počátku daného období, shodného s pololetím školního roku. Poslední den tohoto období́ pak zaniká. Poplatek dle výzvy k úhradě má okamžitou splatnost, lze jej ale u vybraných oborů rozložit do dvou splátek. Ve výjimečných případech stanovených na www.yamahakurzy.cz/cenik lze požadovat příplatky nebo uplatňovat slevy.

b) U předškolních oborů ROB a PKH je možné před zahájením docházky požádat o tzv. "zkrácené členství", jehož cena se vypočítává podle počtu objednaných lekcí programu (sazba této jednorázové lekce činí 350,- Kč /lekci). V jednorázové sazbě lze objednat všechny zbývající lekce v daném pololetí anebo všechny lekce
v uvažovaném měsíci. Ostatní obory tuto možnost nenabízí.

c) Odstoupení a vrácení platby členského poplatku:
Při písemném odstoupení do tří dnů po první lekci od zahájení kurzu vracíme žákům v novém oboru celou částku zpět. Žák v novém oboru se nerozumí žák pokračující v totožném oboru s odlišnou pokročilostí (např. PKH1-2 a PKH3). Žádost podává zástupce žáka výhradně písemnou formou přes online formulář na www.yamahakurzy.cz/odstoupeni-preruseni musí obsahovat správné jméno a příjmení žáka, obor, pobočku
a den kurzu, kontaktní údaje a také datum platby i číslo účtu ze kterého byla zaslána (pokud požadujete vrácení částky). Všechny tyto položky jsou ve formuláři požadovány. Neúplné či chybně zaslané žádosti budou zamítnuty a proces podání žádosti bude nutno zopakovat. Každou žádost posuzujeme dle storno podmínek
k datu doručení.

d) Storno podmínky:
Storno podmínky u žáků v novém oboru se řídí počtem proběhlých lekcí po jejich přihlášení (bez ohledu na to, zda je využil) a datem písemného podání úplné žádosti takto:

  • při odstoupení do 3 dnů po první lekci = garantujeme vrácení celé částky
  • při odstoupení do 3 dnů po druhé lekci = vracíme 80% z ceny programu (storno poplatek činí 20 %)
  • při odstoupení v pozdějším termínu činí storno poplatek 100% (tzn. celá částka propadá).

Pokud se žák přihlásí do již probíhajícího kurzu, považuje se za první lekci až ta, po jeho přihlášení. Pokud se žák na svou první lekci nemůže dostavit, omluví si ji v rezervačním systému a tím si posune své zahájení (tzn. svou první lekci pro účely posouzení storno poplatku) na lekci následující. Akceptujeme takové posunutí max. o jednu lekci. Pro účely posouzení storno poplatku akceptujeme takové posunutí max. o jednu lekci. Pokud žák absolvoval ukázkovou lekci mimo termín svého kurzu, považuje se tato za jeho první lekci a následný kurz pak za pokračování v oboru. Odstoupení z kurzu u pokračujícího žáka v totožném oboru je vždy posuzováno jako přerušení kurzu.

e) Přerušení členství a převod kreditů:
Při přerušení členství se poplatek nevrací, ale nevyužitý kredit lze čerpat do 2 let od jeho vzniku. Převáděný kredit se vypočítává tak, že všechny lekce (bez ohledu na to, zda byly využity) se do dne podání žádosti započtou jako čerpané. Cena každé lekce pro stanovení zůstatku kreditu je u předškolních programů ROB
a PKH stanovena na 350 Kč, u ostatních oborů činí 10% z pololetní ceny daného oboru. Pokud žák získal ke kurzu bezplatně materiály, je jejich hodnota navíc odečtena od zůstatku kreditu.

Žádostem o přerušení ze zdravotních důvodů žáka, podložených lékařským potvrzením, je vyhověno vždy. Přerušení z jiných důvodů je posuzováno individuálně a nelze ho nárokovat. Žádost podává zástupce žáka výhradně písemnou formou přes online formulář na www.yamahakurzy.cz/odstoupeni-preruseni a musí obsahovat správné jméno a příjmení žáka, obor, pobočku a den kurzu a kontaktní údaje. Všechny tyto položky jsou ve formuláři požadovány. Neúplné či chybně zaslané žádosti budou zamítnuty a proces podání žádosti bude nutno zopakovat. Každou žádost posuzujeme k datu doručení. Lékařské potvrzení stačí dodat elektronicky do týdne, od podání žádosti.

2. ČLENSKÁ PRÁVA A POVINNOSTI, KTERÁ PŘÍSLUŠÍ VŠEM ČLENŮM:

a) Člen je oprávněn účastnit se výuky dle programu, zpravidla v rozsahu 1 lekce týdně, a to v pravidelných termínech, po dobu platnosti jeho členství, v rozsahu max. 16 lekcí/ pololetí/ obor.

b) Výuka probíhá prezenčním nebo distančním způsobem a během školních prázdnin i státních svátků se nekoná. Přehled lekcí má každý člen ve svém uživatelském účtu. V případě, že dojde k přesunu některé
z plánovaných lekcí, obdrží člen (zákonný zástupce) tzv. "info sms" o této skutečnosti. Zprávy s připomenutím prázdnin a plánované výluky vyučování nerozesíláme.

c) Do výuky má přístup pouze zapsaný člen daného programu + jedna dospělá osoba jako doprovod.
V předškolních oborech ROB a PKH je možná též přítomnost sourozence ve věku do 1 roku za předpokladu, že sedí mimo pracovní kruh, do výuky se nezapojujie a neruší ostatní, nebo i starší sourozenec, pokud je také naším členem. Účast dalších osob musí být odsouhlasena vyučujícím.

d) Pokud je to organizačně a kapacitně možné, může si člen nahradit všechny zmeškané lekce v daném pololetí za předpokladu, že byly včas a řádně omluveny (nejpozději den předem) prostřednictvím uživatelského účtu v rezervačním a náhradovém systému. Náhrady nelze vymáhat, či za ně požadovat kompenzace a nepřevádějí se do dalšího období.

e) Člen výslovně souhlasí s převedením výuky do distanční formy, pokud není možné realizovat prezenční výuku a bere na vědomí, že distanční forma výuky není důvodem pro přerušení členství nebo jeho ukončení bez storno poplatku.

f) Během návštěvy výukových prostor je člen, resp. jeho zákonný zástupce, plně zodpovědný za zdraví své
i svých dětí a zavazuje se nahradit případnou škodu vzniklou vlastním zaviněním na zařízení i vybavení. Člen
i jeho doprovod je povinen se řídit provozním řádem učeben a dodržovat nařízená bezpečností a hygienická pravidla.

g) Člen, resp. jeho zákonný zástupce (vč. doprovodu), souhlasí s pořízením fotografií a videozáznamů z výuky i akcí pořádaných spolkem a jejich a uveřejněním na webu, soc. sítích a v dalších propagačních materiálech spolku. Tento souhlas může kdykoliv odvolat písemnou formou.

h) Dále je člen oprávněn být informován o činnosti spolku, účastnit se akcí spolku podle podmínek stanovených pro jednotlivé akce a má právo uplatňovat své názory či předkládat podněty k činnosti spolku.

i) Každý člen má také právo kdykoliv ukončit své členství, a to i bez udání důvodu. Při ukončení členství se uplatní platné storno podmínky.

3. PRÁVA A POVINNOSTI SPOLKU:

a) Spolek jako provozovatel hudebních programů "Yamaha Music School" a garantuje členovi 16 lekcí za školní pololetí. Plánovaná výuka, která by se nekonala z důvodů na straně provozovatele (např. nemoc lektora
či výpadek učebny), bude do garantovaného počtu lekcí za dané pololetí nahrazena. Náhradní výuku je provozovatel oprávněn konat i v jiných termínech či prostorách ve stejné nebo blízké lokalitě, popřípadě distanční formou, s čímž obě strany výslovně souhlasí.

b) Mimořádné změny týkající se výuky vidí člen ve svém uživatelském účtu v rezervačním systému, nejpozději den předem. Pokud je to možné, zasíláme též "info sms" na telefonní číslo uvedené uvedené v registraci člena.

c) V případě podezření na nemoc ohrožující zdraví ostatních, si spolek vyhrazuje právo vykázat nemocnou osobu z výuky.

d) Spolkem pověřená osoba (lektor, pracovník na infolince) seznámí členy s originálními vyučovacími materiály pro daný program a zajistí členům možnost jejich zakoupení. Tyto materiály podléhají autorským právům
a není povoleno je dále kopírovat a šířit.

e) Spolek zpracovává a uchovává osobní údaje členů v souvislosti s pořádáním programů, provozem webových stránek a v souvislosti s další doplňkovou činností. Spolek, jakožto správce osobních údajů se zavazuje, že bude tyto osobní údaje uchovávat a zpracovávat v souladu s platnými a účinnými právními předpisy.